MOI.

Tänään on tiistai. Biolooginen kelloni elää sunnuntaissa.
Arkipyhät pitäisi kieltää. Kaikki tommoset pitäisi kieltää.
Mietitäänpä vaikka pääsiäistä. Kaikki kaupat kiinni vain ja ainoastaan sen tähden, että joku Jeesus niminen setä kuoli 2008 vuotta sitten. Mitä Suomen kansa tekee juhlapyhinä? Ei tarvitse oljenkorsia hirveästi käyttää. Lukitaan vastaus sanomalla, että juovat viinaa. Odotan tulevia päiviä kauhulla, koska mie en halua käydä keskusteluja siitä, että minkälaisia uuden vuoden lupauksia olen tehnyt. Tiedän jo nyt, että tulen kuulemaan varsin monen ihmisen suusta, että lopetan tupakoinnin ja laihdutan 10kg kesäksi. Röökilakko tulee kestämään 2 päivää ja ensi vuonna kuulen samat värssyt paitsi, että laihdutan kesäksi 20kg.

Yhden uuden vuoden lupauksen voisin luvata. Kirjoitan blogiini useammin. Nyt ei tule tekstiä. Tuli eilen tuhottua noita kosteita paukkuja, ehkä siis siksi ei juttu luista ja suksi kulje. Paskaa tekstiä.

Tajusin, että pitää varmaan käydä tarkistamassa onko minulla enää munat. Tuli tuossa muutama päivä sitten siivottua ja pölyjen pyyhinnän lomassa tajusin, että rakas avovaimokkeeni katsoo mäkihyppyä ja juo kaljaa.
Heräsi vähän sellainen "mitkä vitun sukupuoliroolit" kysymys itselleni.

Ennen kuin lähden tuijottelemaan alapäätäni niin käyn lukee Iltiksestä, että miten Paris Hilttoni juhli uutta vuotta. Minua niin kovasti kiinnostaa, että mitä nuo Britneyt ja kumppanit aina tuolla rapakon takana touhuaa.

Olen tehnyt nyt uudenvuoden lupauksen. Olen yksi teistä urpoista. Olen Suomalainen.